Obchodné podmienky

Objednávka tovaru:

Pri správne vytvorenej objednávke Vám vždy na Váš email musí prísť rekapitulácia objednaného tovaru s číslom objednávky.

Dodacia lehota:

Tovar zasielame prostredníctvom slovenskej pošty alebo kuriérskou službou Geis. Odoslanie Vašej objednávky Vám bude oznámené prostredníctvom e-mailu.
Pokiaľ požadovaný tovar nie je k dispozícií ihneď, alebo sa počas tejto doby vyskytnú nepredvídané okolnosti, budeme Vás informovať na kontaktnú adresu resp. telefónne číslo uvedené pri objednávke, alebo formou emailu.

Dodanie prostredníctvom Slovenskej pošty: doručenie zákazníkovi do 2-3 dní odo dňa odoslania balíka

Dodanie prostredníctvom kuriérskej služby Geis: doručenie zákazníkovi na druhý pracovný deň odo dňa odoslania balíka. 

Registrácia je bezplatná a k ničomu Vás neviaže. 

Prepravné, balné a platobné podmienky: 

Vrátenie tovaru:

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 12 zákona 102/2014 Z.z. vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne predĺžená.
Výrobok nám zašlite poštou, ako doporučenú zásielku na adresu: Bc.Iveta Olbertová ILED, Dolné Držkovce 205 ,95654. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme.

Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru, alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to, ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám pošleme poštovou poukážkou. Poštovné náklady, ktoré vznikli predávajúcemu pri odosielaní tovaru znáša v prípade vrátenia tovaru spotrebiteľ.

Upozornenie:

Nie je možné odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo určený osobitne pre jedného spotrebiteľa.

Nevyzdvihnutá zásielka:

Pokial si od nás objednáte tovar a Vy odmietnete tovar prebrať na pošte, alebo u kuriérnej služby spôsobujete nám škodu za poštovné, kuriérne služby.

Cena za odoslanie poisteného balíka na dobierku cez Slovenskú poštu je od ca. 3,50€  (záleží na váhe a velkosti zásielky) papierová krabica cca. od 0,40€ (záleží na váhe a velkosti zásielky), záslanie Vami nevyzdvihnutého balíka z Vašej pošty stojí dalších 2,10€ za vrátenie zásielky späť na našu adresu. Cena spolu je min. 6,10€, ktorú od Vás budeme žiadať preplatenie poštovných nákladov (v sume nieje započítaná práca za administratívne práce a baliace práce).
Pokial  si z nejakého dôvodu objednaný tovar  už neželáte, prosím dajte nám čím skôr do mailu vedieť, že objednávku chcete stornovať, pokial nieje ešte odoslaný, nakolko nám pošta už za odoslanú zásielku zaplatenú čiastku za poštovné nevráti. 
 
Reklamácie:

Vyššie  uvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný, alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh poškodenia a dôvod reklamácie do zásielky.
Pokiaľ sa stane, že set sa skladá z viacerých častí, stačí pokial nám na reklamáciu zašlete iba vadný kus, je zbytočné demontovať  a nám zasielať fungujúci tovar.  
iLED.sk zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci. Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom (napr. na opravu veci, výmenu veci). Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať iLED.sk kompletný, nepoškodený a v originálnom balení.

Ak ide o chybu, ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol užívať ako bezchybný, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru. iLED.sk nezodpovedá za chyby tovaru, na ktorý bola poskytnutá zľava a kupujúci bol pri predaji na chybu upozornený.

 

Záruka:

Na nami zasielaný tovar poskytujeme 2-ročnú záruku na výrobné chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň, ako doklad o záručnej lehote. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar od kuriéra.
Pokial ste od nás dostali informačný mail "VAŠA OBJEDNÁVKA BOLA ODOSLANÁ" a nebola doručená v termíne do cca. 3-7 dní, napíšte, alebo zavolajte nám, dáme Vám číslo podacieho lístka, aby ste si následne podla neho mohli balík na pošte dohladať.
Žiadny balík sa nám za celú dobu našej činnosti nestratil, čas od času sa však stane, že Vám z pošty zabudnú dať oznámenie o obdržaní balíka.

Ďakujeme.

Košík  

Žiadne produkty

Spolu za tovar 0,00 €

Košík Pokladňa

Kategórie

Špeciálna zľava