Najčastejšie otázky - FAQ
1. Neviete urobiť objednávku cez e-shop?
V prípade, že nie ste zdatný v zadávaní objednávky cez e-shop /alebo máte s tým iný problém/, zavolajte nám na číslo 0917 977 936 alebo napíšte krátky e-mail na info@iled.sk a my Vám pomôžeme.
2. Nie ste si istý, či ste objednávku zadali/ potvrdili a či k nám bola doručená?
Ak ste uskutočnili objednávku, na Vašu e-mailovú adresu (ktorú ste zadali pri vytváraní objednávky ako povinný údaj) Vám prišiel potvrdzujúci e-mail o prijatí Vašej objednávky. V prípade, že takýto e-mail neevidujete, pokojne nám zavolajte na číslo 0917 977 936 alebo napíšte e-mail na info@iled.sk a my danú situáciu preveríme a budeme Vás informovať.
3. Aké výhody Vám prináša registrácia na našom e-shope?
- po vytvorení registrácie sa viete kedykoľvek prihlásiť do svojho účtu, v ktorom nájdete celú históriu Vašich objednávok a tak sa k nim viete v prípade potreby vrátiť
- pri vytváraní novej objednávky nemusíte vypĺňať všetky potrebné údaje nanovo, ale máte ich automaticky predvyplnené
- získavate od nás informácie o novinkách alebo prebiehajúcich akciách v podobe newslettrov (odber je možné kedykoľvek zrušiť)
- sezónne zľavové kupóny pre registrovaných zákazníkov
4. Obávate sa, že si musíte vytvárať účet / registrovať sa v e-shope, ak chcete urobiť objednávku?
Nie. Objednávku môžete urobiť aj bez registrácie. Stačí iba vyplniť údaje v poliach označených červenou hviezdičkou (bez ktorých by nebolo možné zrealizovať objednávku)
5. Chcete zmeniť prípade zrušiť vytvorenú objednávku?
V prípade, že ste z nejakého dôvodu zmenili svoj názor a zadanú, ešte neodoslanú, objednávku chcete zmeniť alebo úplne zrušiť, kontaktujte nás čo možno najskôr či už prostredníctvom telefónu na čísle 0917 977 936 alebo e-mailom na info@iled.sk.
6. Aké spôsoby platby a prepravy máte na výber pri zadávaní objednávky?
Na výber máte hneď niekoľko spôsobov akými môžete zaplatiť za Vašu objednávku :
- platba online platobnou kartou
- platba ako zrýchlený bankový prevod (presmerovanie do Vášho internetbanking-u)
- platba na dobierku (kartou alebo v hotovosti)
- platba vopred na bankový účet
- platba v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru (iba po telefonickej dohode vopred)
Váš balík k Vám doručujeme nasledovnými spôsobmi:
- kuriérska služba GLS
- Slovenská pošta ( na adresu alebo na pobočku)
- kuriérska služba Packeta (na adresu alebo na výdajne miesto, Z-Box)
- osobné prevzatie (iba po telefonickej dohode vopred)
Viac info o možnostiach platby a dopravy a ich cenách nájdete tu: doprava a platba
7. Našli ste na internete produkt, o ktorý máte záujem ponúkaný za lepšiu cenu a zaujíma Vás či vieme ponúknuť rovnakú cenu?
Ak ste našli rovnaký produkt skladom u konkurencie za lepšiu cenu ako je u nás, dajte nám o tom vedieť a zašlite nám odkaz na uvedený produkt a ak to bude v našich možnostiach, ponúkneme Vám ho za lepšiu alebo rovnakú cenu.